UNS: REM tvrdi da televizije O2 i Prva nisu promenile vlasnika

Utorak , 2018-12-04 | 17:50:14




Udruženje novinara Srbije (UNS) saopštilo je danas da Regulatorno telo za elektronske medije (REM) nije primilo prijavu za promenu vlasnika televizija Prva i O2. 

"REM nije primio nijednu prijavu za promenu vlasničke strukture u osnovnom kapitalu pružalaca medijskih usluga Radio-difuznog preduzeća B92 a.d. Beograd (O2) i Prve televizije d.o.o. Beograd (PRVA)", rekli su Udruženju novinara Srbije u REM-u, koji je nadležan da odobri promenu vlasničke strukture medija kojima je izdao dozvolu za rad.

Prethodno je jedan od osnivača Saveza za Srbiju Dragan Djilas objavio je da je Telekom kupio te dve televizije a da je formalni kupac Kopernikus.

Telekom Srbija je u medjuvremenu negirao te tvrdnje i naveo da ni ta kompanija ni Kopernikus nisu kupile Prvu i O2. 
Telekom Srbija je, inače, početkom novembra kupio kablovskog operatora Kopernikus tehnolodži.


 

Napiši komentar: